هدف از انتشار رپورتاژ آگهی چیست؟
 

کسب‌وکارها با اهداف مختلفی اقدام به انتشار محتوا در سایر رسانه‌ها تحت عنوان رپورتاژ آگهی می‌کنند. افزایش آگاهی از برند، سئو سایت، روابط عمومی و افزایش فروش از مهم‌ترین این اهداف هستند.


ثبت رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری یک از بهترین ابزارها برای بازاریابی محتوایی کسب و کار شماست.
 

http://adreporting.blog.ir


فارغ از هدف‌تان برای انتشار رپورتاژآگهی، شما با یک تیر چند نشان می‌زنید. علاوه بر آن ‌که محتوای شما به دست مخاطبان بالقوه‌تان می‌رسد، باعث بهبود سئو سایت شده و جایگاه شما در نتایج موتور جستجو نیز بهبود پیدا می‌کند.
 

رپورتاژ آگهی محصولات تان را چگونه بنویسید؟



در رپورتاژ آگهی محصولات سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که بسیار جذاب بوده و یا جز پرفروشترین محصولات شما می باشد. عکس های زیبا و گیرا برای آن انتخاب کرده و درباره آن به اندازه کافی توضیحاتی دهید. بعد از ارائه توضیحات نیز حتما لینکی به صورت مستقیم به صفحه خرید محصول درج کنید.
 

Submit ads and report ads on the blog

 

نگارش یک رپرتاژ آگهی موثر

برای موثرتر بودن رپورتاژ آگهی می بایست حتی الامکان از مطالب کوتاه و مفید استفاده کرد. حداکثر 1000 کلمه یا واژه مناسب می باشد. در انتخاب تیتر ها و عکس ها هم باید دقت نمایید. چرا که تجربه نشان داده بسیاری از خوانندگانی که قصد خواندن رپورتاژ آگهی را ندارند، به تیتر ها و عکس های آن توجه می کنند. در صورتی که این دو مورد دارای جذابیت باشند، به احتمال زیاد نظرشان عوض خواهد شد و مطلب می خوانند.

در نوشتن رپورتاژ آگهی موفق باید تلاش نمایید که بر روی یک موضوع خاص تمرکز کنید. متن لینک ها و عکس ها را باید بر اساس موضوع اصلی انتخاب کنید. نوشتن اطلاعات کلی پیشنهاد نمی شود. مگر اینکه صرفا قصدتان درج بک لینک دائمی باشد و توجه خواننده برایتان اهمیتی نداشته باشد.
 

رپورتاژ آگهی خدمات تان را چگونه بنویسید؟

در رپورتاژ آگهی خدمات، به یک یا دو خدمت اصلی خود بپردازید. با این روش خواننده تمرکز لازم را برای درک موضوع از دست نمی دهد. خدمت خود را به طور کامل شرح داده و درباره رابطه خود با مشتریان نیز بنویسید. به پشتیبانی خدمات خود و نحوه گارانتی آن بپردازید. اشاره ای به نمونه کارها یا هزینه خدمات خود داشته باشید. عکس های متناسب در این باره منتشر کنید. بعد از معرفی کامل خدمت خود، می توانید لینکی با عنوان خدمت خود به متن اضافه نمایید و خوانندگان را به صوت طبیعی ترغیب به کلیک بر روی لینک مورد نظر بفرمایید.
 

شرایط خرید رپورتاژ آگهی


رپورتاژ آگهی های دارای شرایط بسیار مناسب می باشند، که عبارتند از:

    درج حداکثر 4000 واژه در ثبت رپورتاژ آگهی بلامانع است. پیشنهاد می شود که تعداد کاراکتر ها بهینه و جنبه اقناعی داشته باشند.
    تجربه نشان داده که خوانندگان از مطالب بسیار بلند دوری می کنند.
    تعداد عکس های مجاز در خرید رپورتاژ آگهی  1 الی 3 عکس، متناسب به نوع پکیج انتخابی می باشد.
    تعداد لینک های مجاز در ثبت رپورتاژ آگهی نیز 2 الی 5 لینک، متناسب به نوع پکیج انتخابی می باشد.
 

ثبت رپورتاژ آگهی در همین وبلاگ به مبلغ 20 هزار تومان میباشد . و برای همیشه آگهی شما در وبلاگ باقی خواهد ماند و دائمی میباشد

 

ثبت رپورتاژ آگهی در قالب گزارش یا خبر یا آموزش

همچنین رپورتاژ آگهی می تواند در قالب یک خبر یا یک گزارش و یا یک مطلب آموزشی نیز باشد. در این نوع رپورتاژ در حین تشریح خبر یا گزارش می توانید در بین آن نام خود را به شکل متناسب بیاورید و به خدمات یا محصولات خود همراه با لینک آنها اشاره ای نمایید. شما می توانید یک مطلب آموزشی در زمنیه خدمات یا محصولتان به صورت کلی و با هدف افزایش آگاهی مخاطب بنویسید.

رپورتاژ آگهی آموزشی بهترین نوع رپرتاژ آگهی محسوب می شود. چراکه شما علاوه بر انتقال یک مطلب مفید و آموزنده، تبلیغ محصول و خدمات خودتان را نیز انجام داده اید. البته نگارش چنین رپوتاژ آگهی کار اهل فن و خبرگان آموزشی در هر رشته می باشد.
 

راههای ارتباطی با ما

دوستان عزیزی که میخواهند رپورتاژ آگهی خود را در این وبلاگ ثبت کنند از طریق تلگرام متن و عکسهای آگهی را برای ما ارسال کنند . بعداز پرداخت هزینه آگهی , رپورتاژ شما در وبلاگ قرار خواهد گرفت

 

memberadminn@

https://t.me/memberadminn

 

ثبت آگهی و رپورتاژ آگهی در وبلاگ