شاپرک شارژ (خرید شارژ)

 شاپرک شارژ یک سامانه خرید اینترنتی شارژ و پرداخت قبوض است که از این سامانه امکان خرید شارژ ایرانسل به صورت مستقیم و معمولی و همچنین خرید شارژ همراه اول،تالیا و رایتل وجود دارد . همچنین پرداخت کلیه قبوضی که دارای شناسه قبض و شناسه پرداخت هستند مانند( قبض آب ، قبض برق ، قبض تلفن ، گاز و قبض جریمه ) از این سامانه امکان پذیر است .

خرید شارژ ایرانسل | خرید شارژ | خرید شارژ سیمکارت  | خرید شارژ همراه اول | خرید شارژ رایتل | خرید شارژ تالیا | شارژ وایمکس | پرداخت قبوض

 

با خیال آسوده خرید نمایید، پشتیبانی سایت همیشه در کنار شما می باشد. برای ارتباط با بخش پشتیبانی شما می توانید با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید . مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل و رایتل می توانند در صورت عدم دسترسی به اینترنت با شماره گیری کد #1119*789* از طریق تلفن همراه خود ، شارژ ایرانسل و رایتل را به صورت مستقیم خریداری کنند . همچنین امکان شارژ حساب وایمکس از طریق کد ذکر شده امکان پذیر می باشد.

 

خرید شارژ ایرانسل

 شارژ مستقیم ایرانسل شارژی است که نیاز به وارد کردن کد رمز ندارد. با خرید شارژ ایرانسل شما مشترک عزیز می توانید خط خود را بدون نیاز به وارد کردن رمز و به طور مستقیم شارژ نمایید.

 

خرید شارژ همراه اول

 پس از این که کد شارژ همراه اول را از سامانه خرید اینترنتی کارت شارژ دریافت کردید، کد زیر را در گوشی همراه خود وارد کنید.
*140* شماره رمز شارژ#
برای اطلاع از باقیمانده شارژ سیم‌ کارت همراه اول‌ تان نیز باید کد زیر را وارد کنید .
11#*140*
در هنگام فعالسازی رمز شارژ الکترونیکی خود دقت نمایید، زیرا در صورت تکرار بیش از ? بار خطا در ورود رمز، سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود. در این صورت برای برقراری مجدد ارتباط ،‌ به دفاتر خدمات ارتباطی ، مراکزتلفن ثابت (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستان‌ها) مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی تماس حاصل نمایید.
برای استفاده از کارت شارژ هزاری همراه اول باید در سرویس ثبت نام کرده باشید.اگر ثبت نام کرده اید از

طریق کد زیر می توانید شارژ کنید:
*123*44*رمز#
اگر ثبت نام نکرده اید می توانید به این ترتیب ثبت نام کنید:
123#*
 

 

شرایط ثبت رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری